esmaspäev, 10. november 2014

Belarus

Igav päev
Sombune, udune, niiske.
Ei mingit äksenit, mittekuimidagi
Ainult Grodnos eksisin 3 tundi, seal on niipalju uut ehitatud, suured laiad maanteed aga silte mittemiskit. Kui küsisin teed, siis ütles üks taat, et tead, et ma oskan sinna sõita, aga vaata seletada ei oska, vott!

A geps, see elab oma elu, ta veel kuskil Poolas tiirutab ja näägutab- pööra kohe tagasi!

Olen jälle miljonär, ai kui hea tunne. Suur hunnik raha. Läksin teha kohe laiaks lööma, leidsin linna, mille nimi meenutas tölkes katku vms. Leidsin ka hotelli- kohe hulka raha võeti selle eest ära. Aga ma olen nüüd inimene. Toa kõrgus ,,,, korvilaua võiks siis panna. Akna all seisab onu Lenin. Siis veel suur lipuga hoone. Tegelt on juba pime, homme vaatan, mis siin toimub.

Õhtul hakkan "Batja" kõnet kuulama, kindlasti kuskilt kanalilt tuleb. Mulle meeldib teda kuulata, meenutab meie kunagist kolhoosi esimeest.

Alla poodi vajatakse koristajat, 2 400 000 palka pakutakse.Uhh!


paar pilti kah täna.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar